Autor Tema: Kafa  (Pročitano 62766 puta)

Van mreže Lili123

  • Član
  • **
  • Poruke: 21456
  • Pol: Žena
  • Grad: NS
Odg: Kafa
« Odgovor #60 poslato: Jun 15, 2010, 05:56:29 posle podne »
Ima..ima... sve sa kafom...  :)hah  mali1

Van mreže angely

  • Član
  • **
  • Poruke: 20871
  • Pol: Žena
  • ***ja imam problem za svako resenje***
Odg: Kafa
« Odgovor #61 poslato: Jun 16, 2010, 12:30:50 pre podne »
a cevapcici?

mali1


Van mreže Lili123

  • Član
  • **
  • Poruke: 21456
  • Pol: Žena
  • Grad: NS
Odg: Kafa
« Odgovor #62 poslato: Jun 16, 2010, 12:41:22 pre podne »
A uz cevapcice ide prava turska kafa... Nes je vise uz kolace...  :m3:  :)hah  :)hah

Van mreže Ena

  • VIP
  • ***
  • Poruke: 136038
  • Pol: Žena
  • Zivot je izazov.Ne gubi vreme uzivaj u njemu...
  • Dg: MS
Odg: Kafa
« Odgovor #63 poslato: Jun 16, 2010, 12:43:04 pre podne »
Ja pijem 3 u 1 i ne ide mi uz kolače,onda mi bude kao da pijem 2 u 1. :)hah

Van mreže angely

  • Član
  • **
  • Poruke: 20871
  • Pol: Žena
  • ***ja imam problem za svako resenje***
Odg: Kafa
« Odgovor #64 poslato: Jun 16, 2010, 12:48:58 pre podne »
sad bih popila 3 kafe al ne bih zaspala do 13.jula

Van mreže musoki

  • Član
  • **
  • Poruke: 2739
Odg: Kafa
« Odgovor #65 poslato: Jun 17, 2010, 12:13:49 pre podne »
sad bih popila 3 kafe al ne bih zaspala do 13.jula
Jel to ona rakija?  ;D

Van mreže angely

  • Član
  • **
  • Poruke: 20871
  • Pol: Žena
  • ***ja imam problem za svako resenje***
Odg: Kafa
« Odgovor #66 poslato: Jun 17, 2010, 12:25:03 pre podne »
aha...onda bih nastavila da cirkam 13.jul mali1

Van mreže Ena

  • VIP
  • ***
  • Poruke: 136038
  • Pol: Žena
  • Zivot je izazov.Ne gubi vreme uzivaj u njemu...
  • Dg: MS
Odg: Kafa
« Odgovor #67 poslato: Septembar 02, 2010, 09:50:29 posle podne »
Pauza za kafu pomaže da živite duže
Cetvrtak | 02.09.2010

Ako pijete šoljicu kafe dnevno, na dobrom ste putu da živite duže, tvrde naučnici. Jedinstveno istraživanje bavilo se dužinom ljudskog života. Naučnici sa univerziteta u Atini pokušali su da otkriju kako neki ljudi dožive 100 godina uprkos visokom krvnom pritisku.
Prema studiji, kafa poboljšava elastičnost arterija, što može da štiti od srčanih oboljenja.
Naučnici istražuju kako konzumiranje kafe može pomoći ljudima da žive duže. Ispitali su 485 ljudi koji imaju visok krvni pritisak.
 
Voditeljka istraživanja, dr. Kristina Krisohu, naglasila je da je umerena konzumacija kafe dobra za zdravlje i da kofein i antioksidansi mogu povećati funkcionalnost arterija.
Ipak, pijenje kafe treba biti umereno, jer preterana upotreba gorkog napitka može potpuno poništiti efekat kofeina.

ceo tekst: Lepota & zdravlje

Van mreže Ena

  • VIP
  • ***
  • Poruke: 136038
  • Pol: Žena
  • Zivot je izazov.Ne gubi vreme uzivaj u njemu...
  • Dg: MS
Odg: Kafa
« Odgovor #68 poslato: Oktobar 04, 2010, 06:29:21 posle podne »
Kafa poboljšava pamćenje
FoNet  04. 10. 2010.


Više šolja popijene kafe dnevno može da zaštiti sposobnost razmišljanja i pamćenja.
"Uvek smo smatrali da je kafein loš ali najnovija istraživanja izgleda da nagoveštavaju da bi on mogao da bude izuzetno koristan" - ocenjuje američka
nutricionistkinja Kit Ajub.

Kod žena starijih od 65 godina, konzumiranje jedne šolje kafe više dnevno može da zaštiti sposobnost razmišljanja i memoriju. To su nalazi nove studije objavljene nedavno u američkom stručnom časopisu Neurologija.

Studija je ustanovila da žene koje piju više od tri šolje kafe ili čaja dnevno, manje gube memoriju tokom vremena. Međutim, lekari upozoravaju ljude, posebno starije, da ne žure da počnu da piju više kafe:
"Lekovi koji kontrolišu rad srca i krvni pritisak, ne slažu se uvek dobro sa 
kofeinom tako da bi ljudi trebalo da budu veoma oprezni sa dodavanjem kofeina u ishranu"...

Valja podsetiti na jednu interesantna napomenu: efekti kofeina na očuvanje pamćenja nisu ustanovljeni kod muškaraca. Istraživači kažu da bi to moglo da ima neke veze sa hormonima jer, navodno, kofein se različito razlaže u 
organizmu u zavisnosti da li ste sa Marsa ili Venere, to je st da li ste žena ili muškarac.

ceo tekst: BLIC

Ko je za jednu kafu? :D

Na mreži raca

  • Moderator
  • ***
  • Poruke: 15936
  • Pol: Žena
Odg: Kafa
« Odgovor #69 poslato: Februar 02, 2011, 05:05:59 posle podne »
Kava stimulira rad mozga kod žena, dok muškarce usporava

Žene koje su pile kavu s kofeinom riješile su memorijske zadatke 100 sekundi brže od drugih, a muškarci su se uz kofein sporije odlučivali, utvrdila je nova studija

Kava poboljšava učinkovitost kod žena, osobito u poslovno-stresnim situacijama, otkrila je studija. No isto ne vrijedi i za muškarce, na koje djeluje potpuno suprotno, odnosno slabi njihovu memoriju i otežava razmišljanje. Istraživači sa Sveučilišta u Bristolu željeli su utvrditi kako kava djeluje na organizam pod stresom, primjerice za vrijeme važnog poslovnog sastanka. Jednoj grupi su dali kavu bez kofeina, a drugoj kavu s visokom razinom kofeina.

Muškarci koji su pili kavu s kofeinom imali su znatno lošije rezultate na memorijskim testovima. Za slaganje puzzli trebalo im je 20 sekundi više nego onima koji nisu dobili kofein. Žene koje su pile kavu s kofeinom riješile su testove čak 100 sekundi brže nego one koje su dobile bezkofeinsku kavu.

Prijašnja su istraživanja utvrdila da kofein može štititi tijelo od dijabetesa, Alzheimera i oštećenja jetre.

24sata.hr

Van mreže angely

  • Član
  • **
  • Poruke: 20871
  • Pol: Žena
  • ***ja imam problem za svako resenje***
Odg: Kafa
« Odgovor #70 poslato: Februar 02, 2011, 09:15:31 posle podne »
 :n21:  jedna za dobro vece

Van mreže Loshmi

  • Član
  • **
  • Poruke: 17
Odg: Kafa
« Odgovor #71 poslato: Mart 23, 2011, 08:51:13 posle podne »
kafa može da se koristi i kao u filmu DIVNA ISTINA   (deo 5/7, vreme 3:49)

http://www.youtube.com/watch?v=Fb-KU0fdC1c&feature=related

Van mreže nadezda

  • Član
  • **
  • Poruke: 2235
  • Pol: Žena
  • Grad: Ns
Odg: Kafa
« Odgovor #72 poslato: Oktobar 12, 2011, 11:55:25 posle podne »
 I  kafa  je  jedan  vid  zavisnosti  , godinama  sam  pila   dosta  kafe  pre  15  dana  sam  prekinula . Osecam  u  organizmu  neke  promene , nedostatak  kafe  valjda. Trudim  se  da  ne  mislim  polako  izdrzavam  .  Navika  i  zavist  su   :n6:

Van mreže naca

  • Global Moderator
  • *****
  • Poruke: 113519
  • Pol: Žena
  • kad porastem,samo će mi se kasti...
  • Dg: MS
  • Grad: NBgd
Odg: Kafa
« Odgovor #73 poslato: Oktobar 13, 2011, 12:08:56 pre podne »
ne sećam se kako je bez kafe... :n6:
od jutra do popodne sam na njoj  :n14:

Na mreži raca

  • Moderator
  • ***
  • Poruke: 15936
  • Pol: Žena
Odg: Kafa
« Odgovor #74 poslato: Oktobar 13, 2011, 12:10:18 pre podne »
...do u noć.  :m2:

 

Tekstovi objavljeni na ovom sajtu su autorsko delo korisnika i vlasništvo sajta www.hendidrustvo.info. Svaki korisnik ovog sajta je odgovoran za sadržaj svoje poruke koju objavi na sajtu. Sajt se odriče svake odgovornosti za sadržaj tih poruka. Dalja distribucija tekstova dozvoljena je isključivo u nekomercijalne svrhe i uz jasno citiranje izvora i autora poruke, kao i internet adrese na kojoj se original nalazi. Ako su u pitanju tekstovi, koji prenose lične događaje i sudbine korisnika ovog sajta, za njih morate dobiti dozvolu od autora. Takođe, za ostale vidove distribucije, obavezni ste da prethodno zatražite odobrenje od administratora www.hendidrustvo.info sajta ili autora teksta.