Autor Tema: Pomoć za intervju - zapošljavanje osoba sa invaliditetom  (Pročitano 4733 puta)

Van mreže Lola JV

• Novi član
  • *
Pomoć za intervju - zapošljavanje osoba sa invaliditetom
« poslato: Decembar 02, 2009, 07:15:43 posle podne »
Pozdrav,
ja sam studentkinja Fakulteta političkih nauka, novinarski smer. Za temu iz štampanog novinarstva izabrala sam zapošljavanje osoba sa invaliditetom i time ću se baviti celog semestra. Želela bih da uradim tematski intervju na tu temu sa nekim ko je imao iskustva ili problema pri zapošljavanju ili prilikom pokušaja da se zaposli negde.

Hvala unapred  :)

Van mreže Ljubomir

• Moderator
  • Pol: Muškarac
Odg: Pomoć za intervju
« Odgovor #1 poslato: Decembar 02, 2009, 07:29:31 posle podne »
 Ćao

ovo je dobra tema i za ostale, napr. ja sam na dobrom putu da dobijem neki odredjeni procenat telesnog oštećenja a nisam za penziju, što znači da ću tražiti posao kao invalid. Trenutno o ovom ne znam ništa. Za mesec dana bi trebalo da mi stigne rešenje a do tada nameravam da saznam što više o zapošljavanju invalida u zemlji ali i inostranstvu.
  Ono što je sigurno je da i potpuno radno sposobni ljudi imaju puno problema prilikom zapošljavanja.

Van mreže Lola JV

• Novi član
  • *
Odg: Pomoć za intervju - zapošljavanje osoba sa invaliditetom
« Odgovor #2 poslato: Decembar 04, 2009, 10:16:49 pre podne »
To je tačno :) evo ja ti mogu reći šta znam o tome...juče sam bila na konferenciji za novinare povodom međunaronog dana invalida.