Autor Tema: Slabovidost kod dece  (Pročitano 10280 puta)

Van mreže Stesa

• Član
  • **
  • Pol: Žena
Slabovidost kod dece
« poslato: Jun 11, 2009, 03:03:46 posle podne »
Pozdrav svima,
Imam kcerkicu od 8 godina koja vec tri godine ima konstatovanu slabovidost desnog oka,(-8) i kratkovidost levog (-2). Na desnom oku nosi socivo, a  i naocare kod kojih desno staklo je plan - bez dioptrije. I tako funkcioniramo vec dve i po godine. Bili smo na konsultaciji u bolnici Sveti vid i doktor Rudolf Autrata je preporucio operaciju laserom, zato sto navodno za dve-tri godine ce moje sunce izgubiti vid  :(
I? Ja sam laik kod oftalmologije, u velikoj sam dilemi - operacija je vec zakazana, a mene plasi sve. I to sto se laser ne preporucuje kod dece, i zasto se zakazuje operacija na oba oka (slabovido je desno) i sto se zahvat radi u potpunoj anesteziji...
Molim, [pomozite - informacijama. Suma nije problem, zdravlje je na prvom mestu. Kakva je to klinika, meni je sve izgledalo dosta, da tako kazem, komercijalno. Potrazila sam i videla doktorove reference na net-u, ali, jako mi je tesko doneti odluku.
Molim vas, ako raspolazete kakvim bilo informacijama, pisite

Hendi-društvo

Slabovidost kod dece
« poslato: Jun 11, 2009, 03:03:46 posle podne »

Van mreže Tia

• Global Moderator
  • Master of the Universe
Odg: Slabovidost kod dece
« Odgovor #1 poslato: Jun 12, 2009, 12:33:06 pre podne »
Pozdrav Stesa!

Ja nemam iskustva sa bolnicom Sveti vid. Pre nekoliko godina sam cula na reklami da skidaju dioptriju i odusevila sam se, zvala da pitam za cenu i tada je na popustu jedno oko bilo 3 000 evra! Ja imam astigmatizam, svere i cilindre, a dioptria mi je oko -2, tako da se sa naocarima provlacim. Operacija je preskupa za moj mali problem .....