Dg > Vežbe

Vežbe za inkontinenciju

(1/1)

Asja:
 VEŽBE ZA INKONTINENCIJU : VEŽBE OPAŽANJA

Svrha ovih vežbi je da Vas nauči da razlikujete mišiće dna karlice od ostalih grupa mišića .

Lezite na leđa , savijte kolena , raširite noge . Dišite u uobičajenom ritmu . Skoncentrišite se na svoju karlicu .

VEŽBA 1

Pritisnite stopala o pod ne dižući pete . Ovako ćete osetiti mišiće dna karlice . Zadržite se u tom položaju 7 sekundi dišući normalno .

Opustite se I ponavljajte vežbu sve dok ne budete mogli da sa sigurnošću osetite mišiće dna karlice .

VEŽBA 2

Ponovite položaj iz prethodne vežbe . Stavite ruku na stidnu kost I oduprite se stopalima o pod lagano se izdignuvši I ne podižući pete . Ovako možete razlikovati mišiće karlice – pomoću položene ruke – od mišića zadnjice – pomoću podignute karlice .

VEŽBA 3

Ponovite vežbu dva ali sa spojenim kolenima . Ostanite tako 7 sekundi .

Ovako jasno razlikujete mišiće natkolenice I stražnjice od mišića dna karlice .

VEŽBA 4

Lezite na leđa , ruke položite na stomak tako da Vam se prsti dodiruju . Izdahnite duboko kroz nos I lagano ispupčite stomak . Zatim lagano izdahnite kroz usta izgovarajući slovo “ F “ I povucite stidnu kost u smeru pupka .

Cilj je da prilikom izdisanja I udisanja prepoznate rukama trbušne mišiće .

VEŽBA 5

Raširite noge , razdvojte butine I duboko udahnite kroz nos . Lagano izdahnite na usta I istovremeno stisnite mišiće za zatvaranje materice , mokraćne cevi I čmara , kao da nešto uvlačite u levak . U međuvremenu ponovo skupite butine .

Napeti mišići za zatvaranje ukazuju na razliku između mišića dna karlice I stražnjice .

VEŽBA 6

Sednite na valjkasti jastuk ili smotani peškir u položaju za jahanje . Duboko udahnite I savijte leđa prema napred tako da dobiju lagano zaobljen oblik . Prilikom izdisaja stisnite mišiće za zatvaranje materice , mokraćne cevi I čmara isto kao u prethodnoj vežbi . Istovremeno pokušajte mišićima dna karlice obuhvatiti peškir .
http://inkontinencija.mojblog.rs/p-vezbe-za-inkontinenciju--vezbe-opazanja/101722.html

tatijana:
hvala,Asja..bas mi je ovo potrebno  :ok:..dosadilo mi je da non-stop jurcam u wc :n22:

Navigacija

[0] Indeks poruka

Tekstovi objavljeni na ovom sajtu su autorsko delo korisnika i vlasništvo sajta www.hendidrustvo.info. Svaki korisnik ovog sajta je odgovoran za sadržaj svoje poruke koju objavi na sajtu. Sajt se odriče svake odgovornosti za sadržaj tih poruka. Dalja distribucija tekstova dozvoljena je isključivo u nekomercijalne svrhe i uz jasno citiranje izvora i autora poruke, kao i internet adrese na kojoj se original nalazi. Ako su u pitanju tekstovi, koji prenose lične događaje i sudbine korisnika ovog sajta, za njih morate dobiti dozvolu od autora. Takođe, za ostale vidove distribucije, obavezni ste da prethodno zatražite odobrenje od administratora www.hendidrustvo.info sajta ili autora teksta.
Idi na punu verziju